ارائه بسته‌بندی مواد غذایی به واحدهای صنعتی
انجمن مهندسی علوم وصنایع غذایی دانشگاه سنا

 

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی از ارائه بسته‌بندی محصولات با همکاری کلینیک بسته‌بندی مواد غذایی ایران به واحد‌های صنعتی خدمات مشاوره کلینیکی خبر داد.

مسعود مهدی‌زاده اظهار داشت: شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی به منظور ایجاد و گسترش و همفکری و همکاری‌های فی‌مابین، با هدف ایجاد ارتباط موثر بین صنعت و مراکز تحقیقاتی و پژوهشی؛ با کلینیک بسته‌بندی مواد غذایی ایران در راستای گسترش توان ملی در حل مشکلات و معضلات بخش صنعت و نیل به خوداتکایی ملی این تفاهمنامه همکاری را منعقد کرد.
معاون صنایع کوچک این شرکت در ادامه گفت: استقرار و فعالیت کلینیک بسته‌بندی مواد غذایی ایران در محل شهرک فناوری صنایع غذایی و بیوتکنولوژی شمال شرق کشور در قالب ارائه خدمات کلینیکی به واحدهای صنعتی مستقر در استان و خارج از آن باهدف شناسایی و حل مشکلات صنایع بسته‌بندی، بهبود وضعیت و ارتقای بهره‌وری صنایع بگونه‌ای که موجبات رضایت متقاضیان را فراهم کند. 
وی با اشاره به تعهدات کلینیک بسته‌بندی مواد غذایی ایران تصریح کرد: تهیه و تدوین دستورالعمل‌ها و روش‌های اجرایی ارائه خدمات به متقاضیان کلینیک، فعال کردن سامانه اطلاعات جامع صنایع بسته‌بندی ایران و جهان و معرفی توانمندی شرکت‌های داخلی و خارجی در زمینه بسته‌بندی، انجام برنامه‌های عارضه یابی واحدهای صنایع غذایی در زمینه بسته‌بندی،از جمله موارد یاد شده در این تفاهمنامه است.
معاون صنایع کوچک این شرکت در ادامه گفت: همکاری در راستای برآورد و تامین نیازهای آموزشی و پژوهشی شرکت و واحدهای صنعتی در زمینه بسته‌بندی، همکاری در زمینه کاربردی نمودن و استفاده از آخرین دستاوردهای علمی و تکنولوژیکی در صنعت بسته‌بندی با ارائه برنامه‌های مدون، بررسی مسائل و مشکلات و نارسایی‌های صنایع کوچک کشور در زمینه بسته‌بندی و پیشنهاد راهکارهای رشد و توسعه و رقابت‌پذیر کردن آن، از تعهدات کلینیک در این تفاهمنامه است.  
مهدی‌زاده با اشاره به تعهدات این شرکت در قبال همکاری با این کلینیک همکاری در معرفی کلینیک به صاحبان صنایع؛ مشاوران، شرکت‌های خدمات فنی و مهندسی، مراکز علمی ـ‌ تحقیقاتی و سازمان‌های دولتی مرتبط افزود: صدور معرفی‌نامه برای بهره‌برداری مجری از منابع و مراجع بانک‌های اطلاعاتی موجود در دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی در راستای اهداف کلینیکی، همکاری و مساعدت در تخصیص مکان آموزشی برای برگزاری کلاس‌ها و سمینارهای آموزشی مرتبط، از تعهدات شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی است.
وی خاطر نشان کرد: این تفاهمنامه همکاری در راستای استفاده از توانمندی‌های مراکز پژوهشی در صنعت منعقد شده که به مدت یکسال تنظیم شده و در صورت رضایت طرفین قابل تمدید است.

 

منبع: فارس


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال توسط انجمن علمی صنایع غذایی